Trwa pobieranie danych...

Wyzwanie

Zwiększenie świadomości marki wśród matek. Opracowanie komunikacji w social media, która przybliży produkt mamom i sprawi że woda będzie towarzyszką ich codziennych zabaw.

Idea

Picie wody to jeden z najważniejszych nawyków żywieniowych… a także niezbędny element wychowania! Postanowiliśmy wspierać matki w trudnej roli rodzica udowadniając im, że są najlepsze na świecie m.in. przy użyciu dedykowanego hashtaga #MamyTo. Oprócz materiałów foto i wideo, stworzyliśmy aplikację pozwalającą na wspólną zabawę z dzieckiem i zaangażowaliśmy w kampanię influencerów parentingowych.

Rezultat

Film, który zrealizowaliśmy by promować akcję zebrał ponad 773 000 wyświetleń, a do dwóch konkursów, które zorganizowaliśmy dla mam zgłosiło się łącznie ponad 1300 osób. Dzięki różnorodnym i trafnie dobranym narzędziom oraz współpracy z influencerami szeroko dotarliśmy do grupy docelowej i zwiększyliśmy rozpoznawalność marki Nestle Pure Life wśród matek.