Trwa pobieranie danych...

Wyzwanie

Marka Nescafe Dolce Gusto była kojarzona głównie z ekspresem, a sprzęt nie jest w tej chwili wystarczającym trigerem zakupowym dla kapsułek, a co najmniej nie gwarantuje regularnego korzystania z produktu. Stąd rekomendacja agencji: budowanie wizerunku kawy w kapsułkach: jakość, lifestyle, wygoda.

Idea

Picie kawy Nescafe Dolce Gusto pobudza myślenie i uwalnia kryjący się w ludziach twórczy potencjał. „Out of the box. Powered by Dolce Gusto” to nietypowe miejsce w samym środku miasta, w którym można napić się pysznej kawy i uwolnić swoje myśli. Sama strefa to mobilny kontener/pudełko, z którego można wyciągnąć aromatyczną filiżankę pełną inspiracji.

Rezultat

Naszą strefę już w trakcie pierwszego, dwudniowego eventu na warszawskim Mordorze odwiedziło ponad 4.500 osób. Aktywność klienta została bardzo pozytywnie oceniona przez użytkowników. Strefa „Out of the box. Powered by Dolce Gusto” jedzie dalej…